9:2

Imorgon blir det ett nytt år med samma klass, samma personer och samma lärare.
Känner mig taggad faktiskt. Alla är så negativa med att börja skolan, men det finns inget vi kan göra åt, så varför inte göra det bästa utav det?
Var glad hela tiden, för då kommer ingen bli sur/ledsen.
Var positiv.
Jag tänker iaf göra mitt sista år i grundskolan till det bästa. Bra betyg och positiv ska jag vara.
Sen börjar ju även ridningen i gång på riktigt imorgon, så den ska satsas på och även där göra det bästa utav stunden och vara positiv, samma med sången.
Ville bara få ut det, hur jag känner.
Jag tänker aldrig släppa taget om dig.



Postat av: Lisa - dressyrfokus

SV: Tack vad söt du är! :)

2011-08-21 @ 22:38:13
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0