Dagens ridpass!

Red min älskade Misty.
Testade att spänna upp nosgrimman jättemycket och se hur hon går då, hon kanske stör sig på att den sitter ganska hårt eller något..
Vi red ut i skogen, skrittade, travade och galopperade.
Till en början var hon väldigt hård och ville inte ställa sig eller söka sig neråt.
Jag började jobba ännu mer med hennes bakben, och då gick det mycket bättre!
Hon ställdes och hon började söka sig neråt med huvudet.
Efter skogen så travade vi i båda varven i paddocken.
Hon for upp med huvudet så fort jag bara tog tag lite i tygeln, när jag släppte till halvlång tygel och tog händerna längre fram så sökte hon sig neråt och lyssnade jättebra.
Jag är jättenöjd med min finaste ♥

Postat av: sanna - ponnieligan

http://ponnieligan.blogg.se/2011/august/bella-och-jag-joggar-lite-pa-vagen-till-travb.html#comment



Vad tycker du? Tyck till? För mkt videosar? :D

2011-08-17 @ 20:54:15
URL: http://ponnieligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0