Förlåt!

Förlåt för dåliga och tråkiga inlägg och dålig uppdatering..
Men just i helgen har jag inte haft så mycket med hästar att göra, för i fredags kom jag hem runt halv 1 på natten och då kändes det rätt ovärt o blogga för det skulle väl bli ganska flummigt.
Igår var jag med Hanna R i centrum och kollade på Danny, (stod längst fram och fick ögonkontakt läänge woopwoop)
Sen drog jag hem till Hanna och vi typ snacka och chilla, sen hem och blogga lite tror jag, sen satt familjen ute o käka, sen skulle vi kolla på film men jag fick tydligen inte kolla på den för jag är för mörkrädd XD :P Haha mamma bah: hanna får inte kolla, hon kommer ha mardrömmar i typ hela sitt liv!
Haha *mobbad* :( Men det var tur, för bara att kolla på fodralet på dvdn fick mig att må illa, och det var liksom bara typ en gubbe med några sår i ansiktet? Så jag laddade ner egna filmer och tog värsta långduschen.
Sen idag skulle jag fikat med familjen, farmor och farfar någonstans, men det blev inte så tyvärr :( för farmor orkade inte, men det gör inget<3 Älskar dig farmor! Och farfar <33
Så jag har bara kollat på tv, plattat håret ordentligt, fixat för veckan som kommer och ah, bara tagit det lugnt med mamma! Härligt!
Nu tänkte jag faktiskt kolla på en film och ta av mig jeansen och ha på mig mjukisar istället! Mys!
Imorgon blir det ridning!
Hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0