Foto

När jag fotar använder jag mig oftast av en Nikon d5000 med ett vanligt objektiv 18-105.
Jag tycker att kameran är super bra och den är lätt att fota med. Objektivet har vr (vibrasions grej) så att det blir nästan aldrig suddiga bilder förutom när man är i ridhus och det är mörkt och om man han på auto.




Förut har jag ofta fotat med auto och P i ridhus men nu har min snälla kommpis Erika ställt in manuelt så det blir underbara bilder utomhus!


Den här bilden är tagen med manuelt iso 2000 (det andra fattar jag inte)

Har ni några tips på vilken iso man ska ha osv i ridhus kommentera gärna så att det blir bättre bilder till bloggen!


Postat av: Elinore

SV: åh tack så jätte mycket :D vad fin blogg du har!

2011-08-22 @ 19:16:48
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0