Gårdagens Ridpass

17.00 - 18.00

Red Misty.
Vi red ut i skogen med långa tyglar i skritten, blev lite trav också och då försökte jag göra henne lösgjord, vilket hon inte tyckte var så kul, hon sprang ifrån mig och jag vet inte vad.
Efter skogen så travade vi av dom i ridhuset, i höger varv sökte hon sig in till mitten hela tiden, så jag tog tag i yttertygel och skänklade med både ytter och inner skänkel för att parera upp henne till volten igen. I vänster varv gick det bra men då var hon inte alls lika lösgjord. Efter det skrittade vi av dom på fyrkanten med långa tyglar.
Tyvärr inga bilder från igår.


En bild som jag tycker ändå är ganska härlig på mig och Misty.



18.00 - 19.00

Red till min stora förvåning Melissa (Sarahs hopponny)
Vi gjorde samma sak som när jag red ut på Misty, dock travade vi inte av dom i ridhuset, vi hann inte.
Men vi skrittade av dom.
Melissa blev iaf lösgjord ute i skogen på halvlånga tyglar och gick väldigt fint om jag får säga det självt (dock inte lika fint som när Sarah rider henne) men fint för att jag har ju bara ridit henne ca 2 gånger, en lektion och en klubb hopptävling!
Har ingen bild när jag rider henne, men här får ni bild på Sarah och Melissa!



Postat av: Sara Carlsson

sv: tack så mycket :D



jackan kostar 2200 kr (tror jag), fleecen 700 och de är köpta på HEP i helsingborg ^^

2011-08-16 @ 23:58:15
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: nej jag tror inte det, ska nog till Göteborg :)

2011-08-17 @ 00:07:37
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0