In tha schhooool

Hejsan!
Nu är jag och Hanna i skolan, vi har förmodligen jätte kul!
Hahah nejdå men det här är ju ett tidinställt som ni kanske förstår.
Efter skolan ska nog vi dra till centrum och shoppa mat inför imorgon (paddla kanot), och sen till stallet.
Nu har ju Hanna börjat rida i min grupp så båda rider kl 18-19 vilket betyder förmodligen ingen fotografering.
Men man kan ju alltid tigga av någon liten söt unge att fota oss ;)
Efter det ska jag jobba i stallet och sen får vi se vad som händer =P
Hoppas att jag får rida Melissa och jag antar att Hanni vill rida sin lilla my little pony Misty xD


Hehe det är sånt här jag sitter och dagdrömmer om när jag är i skolan xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0