Nu

Eller ja, snart ska vi åka till stallet och vet inte exakt vad vi ska göra där, bara att vi ska rida på kvällen! Ser framemot det!
Tar med mig systemkameran också och Julia kanske ska fota mig ! :)
Förlåt för våra uppdateringar osv, men tycker att ni har varit duktiga att kolla på bloggen ändå, liksom första dagen hade vi 116 besökare! Jätteglada över det! :)
Men fortsätt att kolla in bloggen, det kommer ju bli mycket roligare att läsa sen när skolan börjar för då har man rutiner och rider oftare osv. :)
Så kolla in bloggen hela tiden, kan avslöja att det kommer komma en sak som alla kan delta i ;)
Nu ska jag börja klä på mig hehe.
Foto: Sofie Kjellver www.sofiekjellver.blogg.se

Postat av: Elin (fotoblogg)

Hej! Nu är Veckans blogg avslutad, titta in och kolla om det var just du som blev vinnare 1,2 eller 3?

2011-08-19 @ 13:04:38
URL: http://jaagheterelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0