whihihihi

Jaa min rubrik var oseriös men jaa =P
Jag har inte bloggat för att jag inte har haft tid alls, i onsdags så jobbade jag hela kvällen.
Sen sov jag över hos Hanna och tidigt imorse åkte vi och paddlade med klassen (=D)
Men jaa.. Jag red Pandora i går och det gick helt okej. Fast våra galopp fattningar var helt och hållet katastrof!
Men efter några försök blev det lite bättre. Vi tränade på att trava med korta långsamma steg alltså ha ner hoven i marken så länge som möjligt. (svårt att förklara)
Och idag fick jag reda på en as kalas sak av min kära vän Erika, jag ska få tävla Pandora i dressyr den 11/9.
Div 2 omg 1 som hålls av Gladö, så jag ska tävla på gladö för gladö. 3:dje gången faktist.


Vi ska vinna, vi ska ta dom vi ska göra tomat sås av dom! (haha (min humor)!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0